peče
i
@toto jsem nevýmýšlel ani si ho moc nemapatuji, takže v něm bude vice chyb než obvykle
na scéně je opět posádka kosmické lodi operatorka(**o**) kapitan(**v**) kadeti(**b**-karel, **e**) monitor(**k**), lodní plánovač (**h**- jirka benc) **o**: kapitáne, sleduje nás loď gekonů **v**: jaká je naše poloha? **e**: vytahne mapu, a kružíktem naní začne odměřovat polohu: 255km **v**: jaká je poloha nepřátelké lodi? **e**: 100000km **v**: jaký je plán pro napadení nepřátelem **h** hledá v dlouhém svitku: ... nalezení neznámé civilizace ... nádory ... nactiutrhání ... napadaní nepřítelem: bod č. 256: zapněte štíty. **v**: zapněte štíty **b** roztáhne deštník. **h**: bod č. 257: rozšiřte aktivní zónu štítů. **v**: rozšiřte aktivní zónu štítů. **b** začne pohupovat deštníkem. **h**: bod č. 258 zapněte motory **v** vytáhne mobila a volá do strojovny: zapněte motory **h**: bod č. 259 aktivujte makety **v** opět vytahne mobila: aktivujte makety **v**: cože? že nemáme makety? jak je to možne? všichni se po sobě udiveně koukájí, jejich údiv přeruší operátorka. **o**: kapitáne máte hovor **v**: na obrazovku k vytáhne obrazovku: objevily jsme chybu ve vašem plánu, předáváme příslušný peč. **v**: připojte počítač **h** přinese kufřík ke k otevře ho (je v něm vidět namalovaná obrazovka a klavesnice, připojí počítač šňůrou ke k. **v**: přenos **k**: v bodě č. 259 vašeho letového plánu zaměňte slovo ``makety'' za ``rakety'' obrazovka zmizí všichni pochopí v čem byl problém. **h**: bod č. 259: aktivujte rakety **v** do mobilu: aktivujte raktey spokojeně se rozhledne po palubě. **h**: bod č. 260: vyhoďte rádio **v** udiveně opakuje: vyhoďte rádio **e** vyhodí přehravač elta do volného kosmického prostoru **h**: bod č. 261: pokud se podařilo navázat spojení komunikujte **v** znejistí, ale opakuje: pokud se podařilo navázat spojení komunikujte **e** se nechápavě podívá na kapitána. **o**: kapitáne máte hovor. **v**: na obrazovku **k**: chyba v letovem plánu: v bodě č. 260 zaměňte slovo ``vyhoďte'' za ``vylaďte'' **v** se zlou předtuchou: tak od bodu 256. **h**: bod c. 260: vyladte radio **v**: vyladte radio, **e** pokrci rameny a udivene kouka na kapitana **v**: dal **h**: bod c. 261 pokud se podarilo navazat spojeni komunikujte **v**: dal **h**: bod c. 262 nakrmte kocku **v**: nakrmte kocku **e** vstane od sachu jde ke kufriku a postupne odnese plysove mysi do krabice **v**: jeste jednu **e** vyhrabe jeste pocitacovou mys a stejnym zpusobem za ocasek ji hodi do krabice **h**: bod c. 263 @dal si to vitas nepamatuje