Anketa

Obecné

  • Délka tábora (16 dní) je pro tebe málo, moc nebo akorát?
  • Cena tábora (2 500,--) je pro tebe málo, moc nebo akorát?
  • Jaký je pro tebe nejvhodnější termín tábora?
  • Jak moc se ti zdál tábor náročný
  • po duševní stránce,
  • po tělesné stránce?
  • Jak dlouho jsi musel(a) přemlouvat rodiče, aby tě pustili na tábor?
  • Jel(a) bys příště znova?
  • Ohodnoť, jak se ti tábor jevil.
  • Kdyby se v budoucnu organizovalo setkání „taborových vysloužilců“, jel(a) bys taky?

Ubytování

  • Jak se ti líbilo ubytování celkově?
  • Po kolika lidech by měly být pokoje?
  • Vyhovovalo by ti jiné ubytování víc? Jaké (stany, chatky, ...)?

Jídlo

  • Co si myslíš o jídle na táboře celkově?
  • Které jídlo ti nejvíce chutnalo?
  • Které jídlo ti vůbec nechutnalo?
  • Které jídlo ti na táboře chybělo?

Přednášky

  • Přednášky, na kterých jsi byl(a), ohodnoť ze tří pohledů:
    srozumitelnost (0 -- absolutně jsem se nechytal(a), 5 -- mohlo to být vysvětleno pomaleji, 9 -- pochopil(a) jsem to od začátku do konce)

zajímavost (0 -- nuda nuda, 9 -- nejzajímavější přednáška, na které jsem byl(a))

přínosnost (0 -- nic nového, to znám už věky, 5 -- opravdu zajímavé, 9 -- to jsem chtěl(a) vědět, nechápu proč mi to do teď tajili)

  • v: Řady,
  • v: Logika,
  • v: Teorie relativity,
  • r: Trojúhelník,
  • r: Analytická geometrie,
  • r: Numerické metody,
  • r: Polynomy,
  • š: Orientace v orientační mapě,
  • z: Matematika ve starém Řecku,
  • z: Apolloniova kružnice,
  • z: Menelaova a Cevova věta,
  • w: Kombinatorika,
  • w: Zobrazování předmětů,
  • w: Komplexní čísla,
  • l: Matice a determinanty,
  • l: Mongeovo promítání,
  • l: Analytická geometrie,
  • m: Metody důkazů,
  • m: Reciproké rovnice,
  • m: Řezy na tělesech,
  • b: Kryptografie,
  • e: Vejce nepatří jen do kuchyně,
  • s: Posloupnosti,
  • s: Funkce,
  • s: Grafy funkcí,
  • x: Logaritmické pravítko,
  • x: Vrhy,
  • x: Šatnářka.
  • Přednášek bylo málo, hodně nebo akorát?

Intra

0 -- vůbec se mi nelíbilo, 5 -- dobré intro, 9 -- nejlepší intro co jsem kdy viděl(a)

  • Siamská dvojčata Roman a vit\v as Fiřtovi,
  • Manažer roku Roman Fiřt,
  • Hluchoněmé setkání (šarády),
  • Architekt Romanus Maximus Primus IV.,
  • Kryptoorientace,
  • Orienťák v 10km n.m.,
  • S pískem do Písku (traktory),
  • Vítězství Marca Sina dne 31.Jarníka MMII,
  • Amulet sovy,
  • Labyrint (intro naruby).

Hry

  • Ohodnoť hry z těchto tří pohledů:

hratelnost (0 -- nuda k ukousání, 9 -- nejpromakanější hra, co jsem kdy hrál(a), velmi dobrý nápad)

organizace (0 -- zmatek nad zmatek, 9 -- velmi dobře připravená)

vyvedenost (0 -- škoda, že jsem(jsme) to nezvládl(i) , 9 -- vedlo se mi (nám) skvěle)

  • Amulet (V.E.-hra),
  • matoB,
  • City (stavění města),
  • Drawing (kreslení),
  • cena vel. Emp.,
  • Frmol (V.E.-hra),
  • binGo,
  • Hádanky (2. noční hra),
  • Interkooperace (spolupračky),
  • J,
  • Krypto-orientace,
  • Labyrint,
  • Matboj,
  • denNaruby,
  • Olympiada,
  • Pantomima (licitované šarády),
  • pišQorky,
  • gRand prix,
  • ceStování,
  • Traktory,
  • Úřady (1. noční hra),
  • Ved. obch. oddělení (VOO),
  • Wideo,
  • peXeso,
  • vÝlet,
  • Závěr.

  • Instalace II,
  • Táborák I,
  • Hra na přítele,
  • Rezidentní hry,
  • Bavlnky,
  • Vzkazy V.E.,

  • Příprava na budíček,
  • Budíček,
  • Fyzická rozcvička,
  • Duševní rozcvička,
  • Nástup,
  • Pohádka,
  • Pravidelná hygiena,
  • Příklady na noc a den,
  • Večerka.
  • Her bylo málo, hodně nebo akorát?

Lidé

  • Který účastník ti byl nejsympatičtější a proč?
  • Která účastnice ti byla nejsympatičtější a proč?
  • Jak se ti líbil kolektiv družstva?
  • Co si myslíš o ostatních účastnících celkově?
  • Který vedoucí ti byl nejsympatičtější a proč?
  • Která vedoucí ti byla nejsympatičtější a proč?
  • Napiš něco o každé(m) vedoucí(m):
  • Viki
  • Zbyňa
  • Šaman
  • Stáňa
  • Lenka
  • MyšLenka
  • Vităs
  • Xof
  • Roman
  • Jirka
  • Velký Empirátor

Ostatní

  • Podpis: (nepovinné, leč vítané).
  • Vrba (tady je místo pro to, co máš ještě na srdci a nebyla příležitost to uvést výše. Stěžuj si, chval, nadávej, piš, kresli...). Můžeš použít celý zbytek papíru.